Waardevol coachen

in klantcontact

Met plezier, vanuit motivatie voor een beter resultaat.

Hoewerktnederland.nl
8,5
voor de training
8,9
voor de trainers
90%
beveelt deze training aan

Op zoek naar extra handvatten voor monitoring en coaching op klantgesprekken?

Ben je of ga je aan de slag met monitoring en/of coaching op klantgesprekken? Gefeliciteerd met deze mooie verantwoordelijkheid!

Uiteraard wil je de monitoring en coaching zo goed en effectief mogelijk oppakken. Het gaat immers om een grote invloed die je hebt op de klantcontacten van jullie organisatie.

Versterk jouw vaardigheden en ga aan de slag met deze ‘start up’ in waardevol coachen.


De training levert jou het volgende op:

  • Meeluisteren: hoe luister of kijk je mee met gesprekken?
  • Een waardevol klantgesprek: welke criteria?
  • En misschien wel het belangrijkste: motiverend coachen.
monique-van-de-burgt


"Het bedrijf waar ik werkte moest definitief de deuren sluiten. Ik had ineens veel tijd. Tijd die ik graag in cursussen en opleidingen wilde gaan steken. De sfeer tijdens de training was zeer prettig, open en gemoedelijk. Ik beveel deze training aan omdat de training zeer laagdrempelig, maar vooral heel nuttig is. Het is geschikt voor jong en oud, met en zonder klantcontact ervaring.

Ocaro is een zeer professioneel trainingsinstituut en je kunt nu kosteloos profiteren van hun expertise!"

Monique van de Burgt

Hoe ziet de start up Waardevol coachen er dan uit?

Je krijgt vooral praktische handvatten om de basis in monitoring en coaching onder de knie te krijgen. Een goed begin is immers het halve werk!

vrouw luistert mee.

Meeluisteren

Criteria en handvatten voor het meeluisteren.

objectief meeluisteren

Objectiviteit

Hoe luister je mee zonder aannames?

checklist

10 stappen

Structuur voor een goed coachgesprek.

listen more talk less

Activeren

Ben je zelf aan het woord of activeer je jouw coachee?

motivatie

Intrinsieke motivatie

Hoe ontdek je deze als coach?


Kracht van de stilte

De kracht van de stilte

Het is lastiger dan we denken om deze goed te benutten.

Benieuwd?

Praktisch

Studieduur

Studiebelasting

De studiebelasting is 17 uur. Dit omvat 11 uur lessen en de zelfstudie.

Online trainingen

Online

Deze training wordt online gegeven en is inclusief persoonlijke begeleiding.

Incompany en open inschrijving

Wij verzorgen deze training incompany en op basis van individuele inschrijvingen.
Persoon leest

Superhandig naslagwerk

Tijdens de training krijgen jullie een werkboek wat je tevens kan gebruiken als naslagwerk!
laptop voor e-learning

E-learning in Luz

Voor zelfstudie maak je gebruik van onze online leeromgeving Luz. De zelfstudie voor deze training bedraagt ± 6 uur.

symbool certificaat

Certificaat

Aan het einde van deze training krijg je een kort examen. Heb je deze gehaald? Dan krijg je van ons het certificaat!

trainer Anouk de Leeuw

Heb je de smaak te pakken?

Heb je de smaak te pakken gekregen en wil jij je verder bekwamen in Waardevol coachen in klantcontact? 

We hebben dan namelijk een mooie vervolg-leergang voor jou in petto!

Meerdere collega's aanmelden?

Meedoen met de gratis training in 2021?

arrow_drop_up arrow_drop_down