Werkend leren: opleiding klantenservice
Tegenwoordig is klantcontact een belangrijke verkoopstrategie. Een goede klantenservice is cruciaal voor alle bedrijven die een product of dienst aanbieden. Toch weet nog niet iedereen wat kwalitatief klantcontact inhoudt. De vraag van bedrijven naar experts op het gebied van klantcontact wordt steeds groter.
Ocaro springt in op deze groeiende vraag met een klantenservice opleiding: Erkend Talent. Bij deze 'werkend leren' opleiding worden werkzoekenden gekoppeld aan werkgevers. Hiermee creëren we een win-win situatie:
Werkzoekenden profiteren van 'Erkend Talent' omdat ze klaargestoomd worden tot klantenservice specialist. Wij plaatsen jou bij een leuk bedrijf, waar je
werkend gaat leren. Jij volgt de éénjarige mbo3-opleiding terwijl je werkt! Na het leerwerktraject van één jaar is gemiddeld 80% aan het werk in de klantcontact-branche.
Werkgevers profiteren van 'Erkend Talent' door moderne, relevante kennis in huis te halen. Daarnaast zijn de deelnemers aan de opleiding een fantastische verrijking voor het team. De opleiding past binnen 'maatschappelijk verantwoord ondernemen'.
Na de Klantenservice Medewerker Opleiding 'Erkend Talent':
- Heeft een deelnemer leuke, relevante werkervaring opgedaan
- Heeft een bedrijf een jaar relevante kennis in huis gehaald
- Hebben beide partijen een jaar kunnen genieten van een prettige samenwerking!
Het diploma is officieel erkend door het Ministerie van Onderwijs.