Leren en werken bij KPN in Groningen!

Wil jij in één jaar je mbo3-diploma halen en waardevolle werkervaring opdoen?

Help jij mensen graag? Lees snel verder!

Klanten telefonisch te woord staan en ze écht verder helpen? Ga aan de slag bij KPN als klantenservicemedewerker en krijg de éénjarige mbo3-opleiding Contactcenter medewerker vergoed!

 In een leuk team met fijne collega’s werken en tegelijk een kansrijk vak leren. Klinkt goed he? KPN en Ocaro bieden leerwerkplekken aan waarbij je in één jaar opgeleid wordt tot medewerker klantcontact. Hierbij werk je minimaal 24 uur en volg je 1 dag per week de mbo3-opleiding Contactcenter medewerker.

Solliciteer direct!

Over het leer-werktraject

Werken

Telefonische vragen klantgericht beantwoorden en anderen écht verder helpen. Met een goede begeleiding in de praktijk en de mbo3-opleiding leer je dit mooie vak. We noemen het heel bewust een vak. Hoe fijn is het als jij straks het verschil kunt maken met dat goede klantgesprek.


Leren

Tijdens de 1-jarige mbo3-opleiding leer jij alles over waardevol klantcontact via telefoon, aan de balie en via verschillende online kanalen. Maar ook vakken als persoonlijke presentatie, Nederlands, Rekenen, Marketing en Engels komen aan bod. Wij werken hiervoor samen met het ROC.


Ervaringen van (oud)deelnemers

Amber

Ik ben ontzettend blij dat ik de stap heb gezet om te gaan werken bij KPN met een opleiding van Ocaro erbij

Shanna

Geloof dat je het kan en je bent al halverwege als je de stap zet! 

#zelfontwikkeling #gaanmetdiebanaan
Jaime

Ik ben blij dat ik deze kans heb gegrepen om mijn toekomst op de arbeidsmarkt te vergroten.

Hoe ziet jouw toekomst als klantexpert er uit?

Gedurende de dag wordt jij gebeld door klanten van KPN. Zij hebben vaak gerichte vragen omdat er op de website al veel informatie te vinden is. De klanten die je spreekt kiezen bewust voor KPN omdat de kwaliteit van de diensten en producten hoog is. Nét als de klanttevredenheid. Kan jij deze tevredenheid samen met jouw collega’s hoog houden?


Daarnaast maak je er een uitdaging van om de servicegesprekken die je voert om te zetten in een salesgesprek. Klanten bellen jou natuurlijk met vragen. Soms zijn dit gemakkelijke vragen en soms ook wat gedetailleerder. Door gerichte vragen te stellen over het product van de klant lukt het jou om net nog even iets extra's te bieden. Hiermee help je de klant, KPN en jezelf!


Tijdens het werken bij KPN volg je ook een jaar lang een mbo3-opleiding tot contactcentermedewerker. Je doorloopt een compleet en inspirerend lesprogramma van Ocaro en het ROC. In deze opleiding vergroot je jouw kennis en verbeter jij jouw communicatievaardigheden onder leiding van een betrokken coach. 

Herken jij je hierin?

Ik breng elke dag energie mee naar de werkvloer.
Een opleiding volgen? Graag!
Ik kan goed met computers overweg.
Van service naar sales? Leuke uitdaging :-)
Ik ben enthousiast om aan te slag te gaan in dit mooie vak!

Nog meer goed nieuws?

  • Je volgt een mbo3-opleiding betaald door jouw werkgever
  • Je krijgt een laptop van de zaak
  • Mogelijkheid tot thuiswerken (op termijn)
  • Per 1 januari 2022 een jaarlijks opleidingsbudget van 1500 euro
  • Een tegemoetkoming en reiskosten woon- werkverkeer
  • Een prettige en gezellige werkomgeving
  • Bij goede prestatie na twee maanden proefplaatsing een contract van Ocaro
  • Uurloon na de proefplaatsing: €11,85 per uur

Enthousiast?

Wacht niet langer en solliciteer direct! Er zijn 18 leerwerkplekken beschikbaar dit jaar. Heb je vragen? 

Mail dan naar milan@ocaro.nl of bel ons op 0313-654240. 

We spreken je graag!