Dame met headset lacht



 
 Leerwerkplekken in klantcontact

Wil jij in één jaar je mbo3-diploma halen en waardevolle werkervaring opdoen?

Wat houdt het leer-werktraject in?

Ben je al langere tijd op zoek naar werk? Loop je er tegenaan dat je geen (passend) diploma hebt? Merk je dat je de werkervaring mist? Lijkt het je leuk om te werken als klantcontactmedewerker? Dan maken wij graag kennis met jou! Lees verder voor meer informatie:

  • Je werkt bij een van de deelnemende organisaties (20 uur per week);
  • Je volgt in die periode de mbo3-opleiding contactcentermedewerker (8 uur per week);
  • Jouw werkgever betaalt volledig de mbo3-opleiding en je krijgt reiskostenvergoeding;
  • De leer- en werkplek is gedeeltelijk betaald, na 2 tot 6 maanden kom je bij Ocaro of de opdrachtgever op contract. Dit verschilt per opdrachtgever.

Over het leer-werktraject

Werken

Telefonische vragen klantgericht beantwoorden en anderen écht verder helpen. Met een goede begeleiding in de praktijk en de mbo3-opleiding leer je dit mooie vak. We noemen het heel bewust een vak. Hoe fijn is het als jij straks het verschil kunt maken met dat goede klantgesprek.


Leren

Tijdens de opleiding leer jij alles over waardevol klantcontact via telefoon, aan de balie en via verschillende online kanalen. Maar ook vakken als persoonlijke presentatie, Nederlands, Rekenen, Marketing en Engels komen aan bod. Wij werken hiervoor samen met het ROC.


Een eerste stap naar een mooie toekomst

Door de opleiding weet ik hoe ik op een goede manier kan communiceren met onze klanten. Tijdens de opleiding krijg ik bijvoorbeeld handvatten hoe ik met moeilijke gesprekken om kan gaan. De docenten zorgen goed voor je en geven je de aandacht die je op dat moment nodig hebt. De lessen zijn voor iedereen te volgen en te begrijpen.


Ik zou deze opleiding dan ook van harte aanbevelen. Het is een eerste stap naar een leuke, goede baan én een mooie toekomst!


- Mariska, Klantenservicemedewerker bij Mitros

De vacature

Wat ga je doen?
  • Je neemt de telefoon aan en staat de klant op een klantgerichte wijze te woord. Bij sommige organisaties help je de klant aan de balie of receptie.
  • Je geeft juiste en volledige informatie aan de klant.
  • Je verricht administratieve werkzaamheden voor de afhandeling van het klantcontact.

Wat vragen wij?

  • Je raakt niet in paniek als het druk is.
  • Je beheerst de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, voldoende.
  • Je bent empathisch en in staat je in te leven in de klant.
  • Je bent in staat om te werken met meerdere computerprogramma's.
  • Je bent gemotiveerd en hebt een actieve leerhouding.
  • Je hebt geen diploma nodig.
  • Je wilt 8 uur per week de mbo3-opleiding ‘Waardevol Klantcontact’ volgen naast 20 uur werken.

Wat bieden wij?

  • Wij bieden jou de mogelijkheid om de opleiding ‘contactcenter medewerker’  op mbo3-niveau te volgen. De opleiding wordt volledig vergoed door de werkgever.
  • De reiskosten naar je stageplaats en de opleiding worden vergoed.
  • Je komt in een leuke collegiale werkomgeving. En goede begeleiding in de praktijk
  • De leer- en werkplek is gedeeltelijk betaald of onbetaald. Dit is afhankelijk van de organisatie waar je aan de slag gaat en de gemeente of het UWV waarvan je een uitkering ontvangt.
  • Een leuke groep deelnemers, die samen de mbo3-opleiding gaat volgen bij enthousiaste trainers. Onze collega's kijken er al naar uit!


Aanmelden of meer informatie?

Lijkt het je een leuke uitdaging of wil je meer weten over het leer-werktraject? Neem contact op met Milan Coulanges, coördinator Erkend Talent.