arrow_drop_up arrow_drop_down
Online trainingen

Online trainingen

voor een Waardevol Klantcontact

Foto Linsey Voortman

Kies de vorm die bij jullie past

Bij ons kun je kiezen welke vorm van trainen het beste bij jou of jouw team past.

Een klassikale training op de veilige 1.5 meter afstand of juist voor een online live training.

Natuurlijk zorgen we ook in de online training voor interactie en afwisselende oefeningen.

Je gaat je geen moment vervelen :-)

man aan de startlijn

Customer Experience

Maak het inwerken en onboarden van nieuwe medewerkers leuker, effectiever en beter!

Klantgerichte communicatie

Heb je moeite met het achterhalen van de vraag achter de vraag en het voeren van een effectief klantgesprek?

Omgaan met emoties

Raak je onder de indruk van een boze klant? Vind je het moeilijk om nee te zeggen en een gesprek bondig te houden?

Social Media

Vind je het lastig om de juiste tone of voice te hanteren en actief te 'luisteren' via social media?

Klantgericht e-mailen

Wat is een klantgerichte e-mail? Hoe zorg je ervoor dat een klant zich gezien en gehoord voelt?

Engels in klantcontact

Wil jij vertrouwen krijgen in het Engels spreken tegen en/of schrijven naar klanten?
vrouw luistert mee met kcc medewerker

Start up
Waardevol coachen

Ben je op zoek naar handvatten voor monitoring en coaching op klantgesprekken?
Man kijkt naar laptop

E-learning en webinars Waardevol klantcontact

Wil je jezelf of jouw team versterken in klantcontact? Maak dan gebruik van onze leerzame e-learnings en webinars.  

Coming Soon


Coming soon



Houd onze pagina in de gaten

Wil je met ons sparren waar je het beste kunt beginnen?