arrow_drop_up arrow_drop_down

Social media

Concrete handvatten voor webcare van jouw organisatie!

8.3
Aanbeveling door deelnemers
750
Deelnemers meegedaan
80
Organisaties meegedaan

Meer zelfvertrouwen in klantcontact op social media?

Jouw organisatie is actief op social media en óp social media spreken ze over jouw organisatie. Het beleid ligt er al en de uitgangspunten zijn duidelijk. Nu komt het aan op doen; op het communiceren. Tijdens deze training leer je hoe je op een klantgerichte en doeltreffende manier de interactie aangaat op social media. De training Social media levert jou het volgende op:


  • Hanteren van de juiste tone of voice;
  • Effectief omgaan met (zinloze) discussies;
  • Online persoonlijk verbinding maken, complimenteren en vragen stellen;
  • Klantgericht omgaan met emoties en weerstand op social media;
  • Actief schrijven; positief en modern taalgebruik;
  • Wat schrijf je wel en wat niet?;
  • De do's en don'ts op social media;
  • De regie houden.

Hoe ziet een training Social media er dan uit?

Tijdens deze training krijg je concrete handvatten waarmee je direct aan de slag kunt! Je krijgt de ruimte om zelf voorbeelden in te brengen.

Online communiceren

Leer hoe je waardevol online kunt communiceren. Met welke 'regels' dien je rekening te houden?

Do's en don'ts op social media

Wat is de etiquette op  social media? Leer hoe om te gaan met zinloze discussies.

Effectief en klantgericht

Leer kort en begrijpelijk te schrijven. Tijdens deze training word jij je bewust van de juiste tone of voice.

Voorbeelden uit de praktijk

In de training gaan we aan de slag met de praktijkvoorbeelden van de organisatie waar jij werkt. 

Benieuwd?

Praktisch

1 dag

Deze training duurt 1 dag. 

Voor verdieping adviseren wij 1,5 dag training.

Klassikaal

Deze training kunnen jullie klassikaal volgen.


Incompany

Deze training is incompany. Op de wijze die voor jou en je collega's het beste past.

E-learning

Als voorbereiding op deze training maak je gebruik van onze online leeromgeving.

Leren hoe je de interactie op social media zoekt met jouw klanten?