arrow_drop_up arrow_drop_down
Klassikale trainingen

Trainingen

voor een Waardevol Klantcontact

De vaardigheden van medewerkers versterken?

Klantgerichte communicatie

Heb je moeite met het achterhalen van de vraag achter de vraag en het voeren van een effectief klantgesprek?

Omgaan met emoties

Raak je onder de indruk van een boze klant? Vind je het moeilijk om nee te zeggen en een gesprek bondig te houden?

Social media

Vind je het lastig om de juiste tone of voice te hanteren en actief te 'luisteren? Leer de do's en don't op social media.

Klantgericht e-mailen

Wat is een klantgerichte e-mail? Hoe zorg je ervoor dat een klant zich gezien en gehoord voelt?

Leerlijn Waardevol klantcontact

Stapsgewijs groeien in Waardevol klantcontact? In 4 modules leer je de basis en de verdieping.

Engels in klantcontact

Wil jij vertrouwen krijgen in het Engels spreken tegen en/of schrijven naar klanten?

NVVB Vaardigheidsmodule Dienstverlening

Praktische handvatten voor een nóg waardevoller klantcontact. Ontwikkel jezelf als professioneel dienstverlener.
man aan de startlijn


Customer Experience

Maak het inwerken en onboarden van nieuwe medewerkers leuker, effectiever en beter!
leergang

Leergang

Waardevol coachen

Maak in 3 praktische modules de reis van praktisch coach naar inspirerend coach in klantcontact. 

dame werkt op laptop

Mbo3-opleiding Contactcentermedewerker

In één jaar een erkend mbo3-diploma, waardevolle werkervaring en een mooie baan met toekomst?
Man kijkt naar laptop

E-learnings en webinars Waardevol klantcontact

Wil je jezelf of jouw team versterken in klantcontact? Maak dan gebruik van onze leerzame e-learnings en webinars.  
Coming Soon


Coming soon


Houd onze website in de gaten.

Advies of gewoon een keer sparren met onze collega's?