personeel op kantoor







Klantcontactmedewerker wordt gecoacht door coach

Webinar

Ben je op zoek naar manieren om de kwaliteitsmonitoring van het klantcontact van je afdeling te verbeteren? Of loop je ertegenaan dat inzicht in de voortgang van de medewerkers niet duidelijk en concreet is? Wil je de monitoring van alle communicatiekanalen op één platform onderbrengen voor optimale efficiëntie?
Wij nodigen je graag uit voor ons exclusieve webinar: ‘Kwaliteitsmonitoring in Luz’.

Wat kun je verwachten?
Tijdens dit interactieve webinar ontdek je hoe je met behulp van Luz de prestaties van jouw team kunt meten en verbeteren. We gaan dieper in op:

  • het opzetten van effectieve kwaliteitsmonitoringprocessen,
  • tips en tricks voor het evalueren van klantinteracties,
  • hoe je middels een gespreksleidraad een structuur voor jullie coaching kan opzetten en
  • hoe je de data uit de coachingstool kunt gebruiken om medewerkers beter te begeleiden in hun leerdoelen en zo de klanttevredenheid te verhogen.

Wanneer?
📅 Datum: woensdag 18 september 2024
🕒 Tijd: 10:00-11:30

Voor wie is dit webinar?
Dit webinar is perfect voor teamleiders, kwaliteitsmanagers en iedereen die betrokken is bij het verbeteren van de klanttevredenheid binnen de organisatie.

Mis deze kans niet om je klantcontact naar een hoger niveau te tillen! We kijken ernaar uit om je te verwelkomen.

Hartelijke groet,
Mayke Arends en Carolien de Oliveira


Wanneer? woensdag 18 september 2024

Waar? Online via Ms Teams

Kosten? Geen! Dit webinar kun je geheel kosteloos volgen!