arrow_drop_up arrow_drop_down

Biedt jullie contactcenter ook een leer-werkplek in klantcontact?

1-jarige mbo3 leer- en werkplek

Biedt uw organisatie een leer-werkplek in klantcontact?

Geef mensen die het lastig hebben op de arbeidsmarkt een steuntje in de rug en de kans om in één jaar het mooie vak van klantcontact te leren.

En verrijk uw team met een gemotiveerde collega met hart voor klantcontact.

 

Erkend Talent is een initiatief van Ocaro en geeft uiting aan maatschappelijke betrokkenheid. Daarnaast werkt het verrijkend voor uw organisatie.

De deelnemers hebben een vernieuwende kijk op het werk en het traject levert waardevolle, betrokken collega's op. Binnen een beroep dat zich kenmerkt door een grote krapte op de arbeidsmarkt. Volgens ons een mooie win-winsituatie.

Verrijk uw team

Benut de meerwaarde van een betrokken en leergierige collega op basis van een leer-werkplek.


Bied arbeidsperspectief

Vergroot de kansen van werkzoekenden. Juist in deze tijd waarin mensen het extra lastig hebben op de arbeidsmarkt.


Creëer meerwaarde

Lever als organisatie een zichtbare bijdrage aan de maatschappij en geef aantoonbaar invulling aan uw mvo-beleid. 


Ervaringen van onze opdrachtgevers

Inmiddels hebben twee deelnemers een vaste baan bij ons gekregen, hebben twee deelnemers elders een baan gevonden en gaan we er vanuit dat de laatste kandidaat binnenkort zijn diploma behaalt.

Esther Henzen

Teamleider Dienstverlening

gemeente Zutphen

We zijn gestart met drie stagiaires, ze zijn enorm gemotiveerd. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en draaien ze al bijna volwaardig mee binnen onze Klantenservice.

Patrick Barends

Manager Klantoriëntatie

PGGM  


Het is mooi om bij te mogen dragen aan functionele en persoonlijke ontwikkeling van mensen.


Funda Hubers - Kapikiran

Teamleider/ coördinator

gemeente Deventer

Verrijk jullie team en de maatschappij met een 1-jarige leerwerkplek in klantcontact

Hoe werkt Erkend Talent?

  • Deelnemers werken gedurende 1 jaar minimaal 20 uur per week in uw organisatie.
  • Tegelijk volgen zij 8 uur per week de mbo3-opleiding contactcentermedewerker in eigen tijd.
  • Jouw organisatie vergoedt slechts een klein gedeelte van de opleidingskosten.
  • De leer- en werkplek is gedeeltelijk betaald (de regelingen verschillen per organisatie/gemeente).


  • Vanuit de mbo3-opleiding heeft de deelnemer gedurende het gehele jaar een coach vanuit Ocaro tot zijn/haar beschikking. 
  • Jouw organisatie zorgt voor het inwerken en het begeleiden van de kandidaat: een mooie kans voor iemand die dit leuk vindt! De tijdsbesteding is circa 2-4 uur per maand.
  • Ocaro faciliteert de praktijkopleider van jullie organisatie met een coachopleiding van 1 dag en 5 intervisie momenten per jaar. 
Milan Coulanges - coördinator Erkend Talent

Aanmelden of meer informatie?

Lijkt het jullie een mooie kans of wil je meer weten over het leer-werktraject? Neem contact op met Milan Coulanges, coördinator Erkend Talent.