Header opleidingen KCC medewerkers


Open inschrijvingen 2024 en 2025

Direct inschrijven!

Leer met - en van jouw vakgenoten!

Ben jij op zoek naar een beroepstraining waarin je direct toepasbare gespreksvaardigheden leert? 

Gebruik je jaarlijkse opleidingsbudget voor je eigen ontwikkeling! Milan helpt je graag!

Milan Coulanges
Milan Coulanges - accountmanager

Mbo3/4-training
Klantcontact Professional

Vernieuwd: een erkend mbo3/4-certificaat Klantcontactprofessional!
Meer informatie?

Training
Klantgerichte Communicatie  

In één dag de belangrijkste gespreksvaardigheden eigen maken die jouw klantcontact waardevoller maken? Kom naar één van de trainingen in Nieuwegein of Loenen!

 

Training Engels in klantcontact

Wil jij meer vertrouwen krijgen in het Engels spreken en/of schrijven naar klanten? En oefenen met vakjargon?

Training Omgaan met telefonische agressie

Je zekerder voelen bij agressie en  de-escalerend optreden terwijl je in contact blijft met je klant.. Dat leer je o.a. in deze training!

Klant staat aan de balie

Vaardigheidsmodule dienstverlening (NVVB V1)

Praktische handvatten voor een nóg waardevoller klantcontact aan de balie. Ontwikkel jezelf als professioneel dienstverlener.

Zelfontwikkeling in dienstverlening (NVVB V2)

In deze module leer je jezelf beter kennen: waar ligt jouw talent en hoe zet je dat in in jouw werk als medewerker Burgerzaken bij de gemeente?