Omgaan met Emoties
Raak je soms onder de indruk van een boze klant? En vind je het moeilijk om nee te zeggen of een gesprek bondig te houden?
In één dag de belangrijkste gespreksvaardigheden eigen maken die jouw klantcontact waardevoller maken? Kom naar één van de trainingen in Nieuwegein of Loenen!
Je zekerder voelen bij agressie en de-escalerend optreden terwijl je in contact blijft met je klant.. Dat leer je o.a. in deze training!
Vaardigheidsmodule dienstverlening (NVVB V1)
Praktische handvatten voor een nóg waardevoller klantcontact aan de balie. Ontwikkel jezelf als professioneel dienstverlener.
In deze module leer je jezelf beter kennen: waar ligt jouw talent en hoe zet je dat in in jouw werk als medewerker Burgerzaken bij de gemeente?
Leergang Waardevol coachen
Wil jij het team zien groeien naar een groep zelfstandige professionals die werkt met enthousiasme, gezonde grenzen en de beste kwaliteit van dienstverlening? En wil jij hieraan bijdragen door jezelf te ontwikkelen tot inspirerende coach?
Wil jij als trainer in klantcontact jouw trainingen krachtiger, leuker én effectiever maken? Leer hoe je werkvormen doelgericht inzet en hoe je deelnemers écht weet te motiveren en activeren. Tijdens de training Waardevol Trainen krijg je praktische handvatten om jouw rol als (startende) trainer te versterken.