Open Inschrijvingen Trainingen
Beste lezer,
We zijn verheugd om onze nieuwste reeks open inschrijvingen voor trainingen aan te kondigen! Deze trainingen zijn niet alleen beschikbaar voor jou, maar ook voor je vrienden en kennissen. Schrijf je snel in via de links hieronder en verbeter je vaardigheden op het gebied van klantcontact.
Klantgerichte Communicatie
Leer de basisvaardigheden voor een waardevol klantgesprek. Onze meest gevolgde training met een beoordeling van 8,9 door deelnemers! Al 1550 deelnemers en 125 organisaties gingen je voor.
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of wil je graag meer de leiding houden in een klantgesprek? Als (nieuwe) klantcontactmedewerker leer je met veel praktijkoefeningen de basisgespreksvaardigheden voor het vak van klantcontactmedewerker!
De training Klantgerichte Communicatie levert jou het volgende op:
Een effectieve gespreksstructuur voor ieder klantcontact;
Het kunnen stellen van verhelderende vragen voor meer inzicht in de klantbehoefte;
Inzicht krijgen in dat luisteren iets anders is dan horen;
Het maken van contact;
Inleven in de situatie van de klant.
Data en Locatie :
25 juni 2025, Hoofdweg 74, Loenen
8 september 2025, Hoofdweg 74, Loenen
Schrijf je in voor Klantgerichte Communicatie op:
Typeform link
Omgaan met Emoties
Omgaan met emoties is een kunst. Deze training, beoordeeld met een 8,8 door deelnemers, heeft al meer dan 1150 deelnemers en 95 organisaties geholpen.
Jouw werk gaat over contact maken. En wat als een emotie van de klant dat contact behoorlijk in de weg zit? Of dat je onder de indruk raakt van een boze of dominante klant? Wat doe je als de emotie van een klant jou in de ban heeft?
De training Omgaan met Emoties levert jou het volgende op:
Vanuit bewustzijn het patroon van emoties kunnen doorbreken;
Bewustwording van jouw eigen invloed op dit patroon;
Handvatten bij weerstand of agressie van een klant;
Het brengen van slecht nieuws;
Grenzen stellen en escalatie voorkomen in een gesprek;
Op afstand kijken naar jouw eigen emoties;
Van autobiografisch naar empathisch luisteren.
Data en Locatie :
28 juni 2025, Hoofdweg 74, Loenen
22 september 2025, Hoofdweg 74, Loenen
Schrijf je in voor Omgaan met Emoties :
Typeform link
Engels in Klantcontact
Spijker jouw Engels bij met (vaktaal)vaardigheden. Deze training, beoordeeld met een 8,8 door deelnemers, heeft al meer dan 875 deelnemers en 75 organisaties geholpen.
Heb jij regelmatig contact met Engelssprekende klanten óf misschien veel contact met internationale studenten? Niet alleen mondeling, maar ook schriftelijk communiceren in het Engels wordt vaak als lastig ervaren. Zéker als het gaat om de vaktaalvaardigheden. Specifiek Engels jargon en het hanteren van een goede zinsopbouw zijn vaak aandachtspunten.
De training Engels in Klantcontact levert jou het volgende op:
Vertrouwen in het durven spreken van Engels;
Vragen kunnen stellen en beantwoorden in het Engels;
Opfrissen van de grammatica ;
Het kunnen gebruiken en uitleggen van Engelse vaktaal;
In het Engels instructies kunnen geven;
Beter en effectiever kunnen luisteren en lezen;
Opstellen van een goede e-mail in het Engels;
Oefenen in een veilige en vertrouwde omgeving.
Data en Locatie :
20 juni 2025, Hoofdweg 74, Loenen
17 september 2025, Hoofdweg 74, Loenen
Schrijf je in voor Engels in Klantcontact :
Typeform link
Omgaan met Telefonische Agressie
Inzichten en praktische gespreksvaardigheden bij agressie. Deze eendaagse training, beoordeeld met een 8,5 voor de training en een 9,5 voor de trainers, wordt door 85% van de deelnemers aanbevolen.
Jaarlijks hebben 1,6 miljoen professionals in Nederland te maken met conflicten en ongewenste gedragingen tijdens hun werk. Veel burgers en klanten worden steeds mondiger en eisen meer tijd. Aan de telefoon hebben sommige klanten een kort lontje. Wat kun je zeggen, wat kun je doen wanneer klanten een kort lontje hebben en erg boos of verbaal agressief worden? Wat zegt jouw reactie over jezelf? Hoe begrens je ongewenst gedrag?
De eendaagse training Omgaan met Telefonische Agressie levert jou het volgende op:
Meer inzicht in jouw primaire reactie op een boze klant of spanningsvolle situatie: iedere reactie begint vanuit een overtuiging van jezelf;
Agressie voorkomen: (h)erkenning van elkaar, de mens achter een klant willen en kunnen zien;
De vier verschillende vormen van agressie herkennen;
De-escalerend leren optreden door checklists toe te passen in jouw klantgesprek.
De training, inclusief lunch en met inbegrip van lesmateriaal, kost €525. De meeste werkgevers vergoeden deze training of je kunt gebruik maken van je jaarlijkse opleidingsbudget.
Data en Locatie :
25 juni 2025, Hoofdweg 74, Loenen
15 september 2025, Hoofdweg 74, Loenen
Schrijf je in voor Omgaan met Telefonische Agressie :
Typeform link
We hopen je snel te zien bij een van onze trainingen! Deel deze nieuwsbrief gerust met vrienden en kennissen die ook geïnteresseerd kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Het Ocaro Team