Header opleidingen KCC medewerkers


Open inschrijvingen 2025

Direct inschrijven!

Leer met - en van jouw vakgenoten!

Ben jij op zoek naar een beroepstraining waarin je direct toepasbare gespreksvaardigheden leert? 

Gebruik je jaarlijkse opleidingsbudget voor je eigen ontwikkeling! Milan helpt je graag!

Milan Coulanges
Milan Coulanges - accountmanager

Omgaan met Emoties

Raak je soms onder de indruk van een boze klant? En vind je het moeilijk om nee te zeggen of een gesprek bondig te houden?

Training
Klantgerichte Communicatie  

In één dag de belangrijkste gespreksvaardigheden eigen maken die jouw klantcontact waardevoller maken? Kom naar één van de trainingen in Nieuwegein of Loenen!

 

Training Engels in klantcontact

Wil jij meer vertrouwen krijgen in het Engels spreken en/of schrijven naar klanten? En oefenen met vakjargon?

Training Omgaan met telefonische agressie

Je zekerder voelen bij agressie en  de-escalerend optreden terwijl je in contact blijft met je klant.. Dat leer je o.a. in deze training!

Klant staat aan de balie

Vaardigheidsmodule dienstverlening (NVVB V1)

Praktische handvatten voor een nóg waardevoller klantcontact aan de balie. Ontwikkel jezelf als professioneel dienstverlener.

Zelfontwikkeling in dienstverlening (NVVB V2)

In deze module leer je jezelf beter kennen: waar ligt jouw talent en hoe zet je dat in in jouw werk als medewerker Burgerzaken bij de gemeente?

dame coacht jongen aan de telefoon

Leergang Waardevol coachen

Wil jij het team zien groeien naar een groep zelfstandige professionals die werkt met enthousiasme, gezonde grenzen en de beste kwaliteit van dienstverlening? En wil jij hieraan bijdragen door jezelf te ontwikkelen tot inspirerende coach?