Customer Experience
Zoek je een uitgebreide training basisgespreksvaardigheden op locatie? Oefen voor een goede gespreksstructuur en leer de klantvraag te analyseren.
Omgaan met telefonische agressie
Leer de vormen van agressie herkennen en hoe jij de-escalerend jouw gesprek kunt voeren.
Word bewust van je eigen drijfveren, vaardigheden en automatische patronen in je dagelijks leven en/of op je werk.
Klantgericht e-mailen
Wat is een klantgerichte e-mail? Hoe zorg je ervoor dat een klant zich gezien en gehoord voelt?
Vind je het lastig om de juiste tone of voice te hanteren en actief te 'luisteren' via social media?
Nederlands
Basiskennis Nederlands. De training wordt op maat gemaakt voor jullie organisatie en praktijksituaties.
Hoe krijg je meer grip op jouw taken en de tijd die je hiervoor hebt? Een training vol tips voor meer effectiviteit!
Een erkende mbo3/mbo4 -training Klantcontact professional!
Meer informatie?
Wil je in eigen tempo e-learnings en webinars in klantcontact volgen? En je eigen onderwerpen kiezen?
Vaardigheidsmodule dienstverlening (NVVB V1)
Praktische handvatten voor een nóg waardevoller klantcontact aan de balie. Ontwikkel jezelf als professioneel dienstverlener.
In deze module leer je jezelf beter kennen: waar ligt jouw talent en hoe zet je dat in in jouw werk als medewerker Burgerzaken bij de gemeente?
Heb je aan de balie wel eens te maken met agressieve klanten of inwoners? Leer hierop adequaat te reageren met deze training.
Leergang Waardevol coachen
Maak in 3 praktische modules de reis van praktisch coach naar inspirerend coach in klantcontact. Of ga jij voor 1 module?
Medewerkers die met initiatieven komen, die zich verantwoordelijk voelen voor het werk en de klant?