arrow_drop_up arrow_drop_down

Customer Experience

Nieuwe klantcontact medewerkers leuker en effectiever inwerken?

man aan de startlijn
8,7
Aanbeveling voor de training
60+
Deelnemers meegedaan
8,9

Aanbeveling voor de trainers

Stapsgewijs groeien in Waardevol klantcontact

Als (nieuwe) klantcontactmedewerker wil je er alles aan doen om een waardevol gesprek met jouw klant te voeren. In korte online trainingen leren wij jou de kneepjes van het vak van klantcontactmedewerker. Zodat jij in dit mooie vak nog beter aan de slag kunt!

De Customer Experience levert jou het volgende op:


  • Leren en toepassen van basis gespreksvaardigheden;
  • Handvatten bij 'emoties en weerstand' van een klant; wij noemen dat liever gouden kansen ;-);
  • De basis om klantgericht en effectief communiceren via Social media;
  • Het maken van contact;
  • Luisteren en het benutten van de kracht van de stilte.

Hoe ziet de Customer Experience er dan uit?

foto Mayke Arends
In 6 afwisselende online lessen van 2 uur krijg je de meest bruikbare oefeningen voor het voeren van het 'goede gesprek' met de klant. Je leert ook jouw onbewuste kernwaarden en drijfveren kennen.


Deze bepalen voor een groot gedeelte waar jij voor staat. En zijn daarom direct van invloed op jouw klantgesprek.

Welke onderwerpen komen aan bod?

Basis gespreksstructuur

Hoe voer je een zakelijk en klantgericht gesprek op basis van een effectieve gespreksstructuur?
Vraagtekens, vrouw

Vraagtechnieken

Leer de kracht van de stilte te gebruiken en leer contact te maken.


Hart en hersens

Onbewuste kernwaarden

Waar sta jij voor en hoe is dit van invloed op jouw klantgesprekken?


Aannames klantcontact

Aannames

Bewustwording van - en omgaan met jouw eigen aannames en veronderstellingen in een klantgesprek.

Omgaan met emoties

Leer op welke manier je klantsignalen kan (h)erkennen en hoe je hier effectief mee omgaat.

Lampen peertje met social media

Social media

Wat zijn de do's en don'ts en hoe communiceer je via social media?


Benieuwd?

Praktisch

6 lessen van 2 uur
(+ examen 1 uur)

4 bijeenkomsten met max. 12 pers.

2 bijeenkomsten in kleine groepjes

Online

Deze training wordt online gegeven.

incl. persoonlijke begeleiding

Incompany & open inschrijving

Wij verzorgen deze training incompany en op open inschrijving. 

E-learning

Tijdens de voorbereiding op deze opleiding maak je gebruik van onze 

e-learningomgeving Luz. Zo kan je nóg meer oefenen gedurende de modules.

Oefenen

Tijdens deze training ga je gedurende twee dagdelen oefenen met de andere deelnemers. Zodra je het geleerde in de praktijk brengt, onthoud je het beter.

Certificaat

Na het behalen van het praktijkexamen van de Customer Experience ontvang je een certificaat.

Klaar voor meer waardevolle (klant)contacten?