Customer Experience

Volg deze training kosteloos met het STAP-budget!


8,9

Aanbeveling voor de training
775+
Deelnemers meegedaan

9,1

Aanbeveling voor de trainers

Stapsgewijs groeien in Waardevol klantcontact

Als (nieuwe) klantcontactmedewerker wil je er alles aan doen om een waardevol gesprek met jouw klant te voeren. In korte online trainingen leren wij jou de basisgespreksvaardigheden voor het vak van klantcontactmedewerker. Met deze vaardigheden kun jij in dit mooie vak nog beter aan de slag! 


De Customer Experience training levert jou het volgende op:

  • Leren en toepassen van basis gespreksvaardigheden;
  • Handvatten bij emoties en weerstand van een klant; wij noemen dat liever gouden kansen ;-);
  • Het maken van contact;
  • Luisteren en het benutten van de kracht van stilte.


Let op: dit is een live training via Microsoft Teams. Wil je een training basisgespreksvaardigheden op locatie volgen? Kijk dan bij de training Klantgerichte communicatie

Ik schrijf mij nu in!


Karin Grijff

Hoe ziet de Customer Experience training eruit?

In 3 afwisselende online lessen van 1,5 tot 3 uur krijg je de meest bruikbare oefeningen voor het voeren van het 'goede gesprek' met de klant. Je leert ook jouw onbewuste kernwaarden en drijfveren kennen.


Deze bepalen voor een groot gedeelte waar jij voor staat. En zijn daarom direct van invloed op jouw klantgesprek.

Welke onderwerpen komen aan bod?

Basis gespreksstructuur

Hoe voer je een zakelijk en klantgericht gesprek op basis van een effectieve gespreksstructuur?
Vraagtekens, vrouw

Vraagtechnieken

Leer de kracht van stilte te gebruiken en leer contact te maken.

Hart en hersens

Onbewuste kernwaarden

Waar sta jij voor en hoe is dit van invloed op jouw klantgesprekken?

Aannames klantcontact

Aannames

Bewustwording van - en omgaan met jouw eigen aannames en veronderstellingen in een klantgesprek.

Omgaan met emoties

Leer op welke manier je klantsignalen kan (h)erkennen en hoe je hier effectief mee omgaat.

Laptop met telefoon en headset

Casuïstiek

Samen met de andere deelnemers oefen je jouw gesprekstechnieken in de praktijk. Zo kan je het geleerde direct toepassen.

Benieuwd?

Praktisch

Studieduur

Training: 3 dagdelen
Examen: 30 minuten

Zelfstudie: 2 uur

E-learning

Tijdens de voorbereiding op deze opleiding maak je gebruik van onze 

e-learningomgeving Luz.

symbool certificaat

Certificaat

Na het behalen van het praktijkexamen van de Customer Experience ontvang je een certificaat of schrijf je in voor het KSF Branchecertificaat.

Klaar voor meer waardevolle (klant)contacten?

Schrijf je hier direct in!

Open inschrijving

Op de volgende dagen en tijden:


31 januari 14.00 - 17.00

10 februari 14.00 - 17.00

21 februari 14.00 - 17.00

8 maart toetsmoment


Investering: €750,00


Locatie: online via MS Teams

Open inschrijving

Op de volgende dagen en tijden:


3 april 09.00 - 12.00

17 april 09.00 - 12.00

24 april 09.00 - 12.00

1 mei toetsmoment


Investering: €750,00


Locatie: online via MS Teams

Incompany

Een training op maat voor jouw organisatie?


Stuur een e-mail en wij nemen binnen één werkdag contact met jou op.