Header Luz pagina

Luz: onze digitale coach- en leeromgeving
voor verbetering van klantcontact

Eén platform voor  kwaliteitsmonitoring, coaching en e-learning.

Luz: Alles in één!

Als organisatie wil je klantgesprekken graag goed monitoren om vervolgens medewerkers hierop effectief te coachen. Op basis van coaching leidt je klantcontactmedewerkers op de juiste manier op.


Luz is ons online platform waar deze drie elementen naadloos samenkomen. Zo heb jij alle interne én externe activiteiten allemaal in één applicatie.


Wil je weten hoe het Klantcontactcentrum (KCC) van de gemeente Deventer het gebruik van Luz ervaart?  Zij vertellen hier over in het filmpje dat je hiernaast kunt bekijken!

Wat kan je met Luz?

Kwaliteitsmonitor

De criteria voor de kwaliteitsmonitor bepalen jullie zelf óf je kiest voor de aanwezige gespreksleidraad.

Coachen

Wat heb je aan kwaliteitsmonitoring zonder een goed coachgesprek? Ook dit kun je vastleggen in Luz.

E-learning

Op basis van coaching maakt de medewerker één of meerdere e-learnings in Luz.
E-learnings zijn super effectief voor het inwerken van nieuwe medewerkers!

Zelf bouwen

In een handomdraai zelf e-learnings maken? Dat kan met Luz Platform! Het bouwen is net zoals het gebruik, zeer eenvoudig!

Meer weten? 

Download de brochure!

Kwaliteitsmonitoring, coaching en e-learning?Je kunt het allemaal binnen één platform: Luz!

Leuker leren & slimmer coachen, je doet het met Luz!

Klantervaringen

Lucila Hager
Lucila Hager

Coördinator KCC

gemeente Arnhem

'Door Luz merk ik dat de medewerkers in een stijgende lijn betere gesprekken voeren.'

Elviera Oude Luttikhuis 

Afdelingshoofd Publiekscentrum gemeente Oss

'Ik zou niet meer zonder Luz willen. Alles staat in 1 systeem heel overzichtelijk bij elkaar.’

Helma de Vos

Teammanager Publiekscontacten
gemeente Deventer

'Luz geeft mij een compleet overzicht, zowel van medewerkers die aan de telefoon zitten als ook aan de balie.'

Wat maakt Luz het meest complete leer- en coachplatform in klantcontact?

Kwaliteitsmonitoring voor Klantcontactafdelingen

Verzamel alle gegevens voor kwaliteitsmonitoring op één plek. Telefonie, Social Media, Chat en E-mail: het komt allemaal samen in één overzichtelijk platform.  De criteria voor de kwaliteitsmonitor bepalen jullie zelf óf je kiest voor één van de aanwezige gespreksleidraden in Luz.

Coachen met Luz

In Luz coach je op maat en gekoppeld aan de gespreksleidraden en persoonlijke leerdoelen. Dit zit allemaal in één systeem en de coachverslagen zijn daardoor gemakkelijk in te vullen. Tops & tips, afspraken en eigen notities, allemaal overzichtelijk bij elkaar, zowel voor de medewerker als de coach en leidinggevende.

E-learning met Luz

Tijdens en na de coaching vind je alle relevante vakkennis voor klantcontactmedewerkers  in e-learnings op het platform Luz. Deze e-learnings zijn perfect om nieuwe collega's in te werken én ook om vaste medewerkers bij te scholen.

Benieuwd welke e-learnings er al in Luz klaarstaan? 

  • Klantgerichte communicatie
  • Omgaan met emoties
  • Social media
  • Klantgericht e-mailen
  • Contactcenters: vaktermen en regelgeving
  • Engels in klantcontact
  • Het goede gesprek
  • Speciaal voor gemeenten: Basisopleiding Burgerzaken: Startersmodule & WMO voor het KCC

Maak je eigen e-learnings

Kost het inwerken van nieuwe medewerkers jullie veel tijd? Of wil je specifieke kennis-, CRM- of procesmodules bouwen? .

Maak eenvoudig je eigen e-learnings met Luz Platform óf laat ons je daarmee helpen!

Laptop en koffie

Toetsen in Klantcontact

Aan het einde van elke module kan de medewerker kennis toetsen. Voor het meten van de vraagkwaliteit gebruiken we de zogenaamde RIT-waarde (wetenschappelijk bron). Hiermee kan je voortdurend de kwaliteit van de vragen analyseren. In Luz vind je natuurlijk ook een handig overzicht van de scores per persoon!

Zij gingen jou al voor!

Overtuigd?
Start  met monitoren,  leren én coachen in Luz!

vrouw geeft training op een groot scherm

Eerst een demo?

Neem contact met ons op voor meer informatie of een online demo.