E-learning modules
- Klantgerichte communicatie
- Omgaan met emoties
- Social media
- Klantgericht e-mailen
- Contactcenters: vaktermen en regelgeving
Per module staan er gemiddeld wel 25 oefeningen in!
De inwerkperiode vlot laten verlopen? Vaardigheden opfrissen of versterken? De medewerker kan op elk moment aan de slag.
Kwaliteitsmonitor
Klantervaringen
Coördinator KCC
gemeente Arnhem
Contact Center Manager
Hans Anders
KCC medewerker
gemeente Arnhem
Per module staan er gemiddeld wel 25 oefeningen in!
Telefonie, Social media, E-mail of de balie. Op één platform vind je deze handig bij elkaar.
Je kiest zelf natuurlijk welke kanalen jullie willen gebruiken.
Hebben jullie er al eens aan gedacht om nieuwe mensen voor een groot deel online in te werken? Of wil je specifieke kennis- of procesmodules bouwen? Maak je eigen e-learnings met Luz platform!
Tijdens 1,5 uur gaan we op een interactieve wijze met een onderwerp aan de slag. Denk bijvoorbeeld aan optimaal stemgebruik, het tonen van empathie, etc.
Wil jij weten hoe je gepersonaliseerd kan leren met Luz?
Of zelf een kijkje nemen in Luz? Neem dan contact met ons op voor meer informatie of een online demo.