Meer weten?
Download de brochure!
Leuker leren & slimmer coachen, je doet het met Luz!
Luz is ons online platform waar deze drie elementen naadloos samenkomen. Zo heb jij alle interne én externe activiteiten allemaal in één applicatie.
Wil je weten hoe het Klantcontactcentrum (KCC) van de gemeente Deventer het gebruik van Luz ervaart? Zij vertellen hier over in het filmpje dat je hiernaast kunt bekijken!
Kwaliteitsmonitor
Op basis van coaching maakt de medewerker één of meerdere e-learnings in Luz.
E-learnings zijn super effectief voor het inwerken van nieuwe medewerkers!
Download de brochure!
Leuker leren & slimmer coachen, je doet het met Luz!
Klantervaringen
Coördinator KCC
gemeente Arnhem
Elviera Oude Luttikhuis
Afdelingshoofd Publiekscentrum gemeente Oss
Helma de Vos
Teammanager Publiekscontacten
gemeente Deventer
Wat maakt Luz het meest complete leer- en coachplatform in klantcontact?
Kwaliteitsmonitoring voor Klantcontactafdelingen
Verzamel alle gegevens voor kwaliteitsmonitoring op één plek. Telefonie, Social Media, Chat en E-mail: het komt allemaal samen in één overzichtelijk platform. De criteria voor de kwaliteitsmonitor bepalen jullie zelf óf je kiest voor één van de aanwezige gespreksleidraden in Luz.
Coachen met Luz
E-learning met Luz
Tijdens en na de coaching vind je alle relevante vakkennis voor klantcontactmedewerkers in e-learnings op het platform Luz. Deze e-learnings zijn perfect om nieuwe collega's in te werken én ook om vaste medewerkers bij te scholen.
Benieuwd welke e-learnings er al in Luz klaarstaan?
Kost het inwerken van nieuwe medewerkers jullie veel tijd? Of wil je specifieke kennis-, CRM- of procesmodules bouwen? .
Maak eenvoudig je eigen e-learnings met Luz Platform óf laat ons je daarmee helpen!
Eerst een demo?
Neem contact met ons op voor meer informatie of een online demo.