kasteel ter horst kantoor Ocaro

Over Ocaro

Waardevol Klantcontact

Een klantcontact dat leuker, beter en mooier is!

Ruim 20 jaar ervaring

Ocaro heeft ruim 20 jaar praktijkervaring in het trainen, opleiden, adviseren en coachen van klantcontactcenters. Inmiddels hebben we met ruim 350 organisaties gewerkt aan het verbeteren van hun klantcontact.

Passie voor klantcontact

Ocaro heeft een team van ervaren en enthousiaste collega's. Met passie voor waardevol klantcontact en persoonlijke ontwikkeling. Ieder met een eigen achtergrond wat overeenkomt met onze missie en kernwaarden.

Onze klanten

We werken samen met bedrijven, gemeenten en andere organisaties. Als je werkt met Ocaro, merk je dat alles wat we doen erop gericht is om klantcontact waardevol te maken.


Waardevol klantcontact

 

Wat betekent Waardevol klantcontact voor jou? Hoe kunnen jullie nog meer waarde toevoegen aan een klantcontact? 

Gaan je gedachten dan uit naar bepaalde resultaten? Zoals een hogere klanttevredenheid, een betere service of meer sales?

Of denk je aan bepaalde waarden? Van jezelf of van jullie organisatie?


 

Werk je met ons samen? Dan merk je dat we geloven in duurzame relaties en persoonlijk contact.

Leer ons kennen

Anouk de Leeuw

Trainer, coach, adviseur

Carolien de Oliveira Marreiros

Directeur

Bert Volkering

Trainer, coach, adviseur

Mayke Arends

Trainer, coach

Angelique Maalcke

Trainer, coach

Laura Pots

Financiën, P&O

Milan Coulanges

Milan Coulanges

Accountmanager

Rianne Ruijling

Rianne Ruijling

Planning, Commercie

Zem de Oliveira Marreiros

Luz software, trainer

Nihal Taskin

Gastvrouw

Sophie Zeilstra

Wil jij stage lopen bij Ocaro?

mbo 4 | hbo


Onze missie is waardevol klantcontact

Wij zijn er om jou te helpen met het realiseren van Waardevol klantcontact. 

Door oprechte aandacht voor elkaar maken we de wereld een beetje mooier.

Onze kernwaarden

Persoonlijke benadering

Persoonlijk

Passie voor klantcontact

Passie

Praktisch - wij denken met jullie mee

Praktisch

Onze locatie

Na meer dan 20 jaar trainen in klantgericht gedrag, weten we hoe belangrijk de trainingslocatie is. We willen jouw leerproces graag extra stimuleren met onze eigen trainingslocatie op Kasteel Ter Horst, waar de prachtige natuur van de Veluwe en een grote historie samenkomen.