Wil jij graag die extra stap voor de klant zetten?
Je team heeft de basisvaardigheden goed onder de knie. Als volgende stap wil je dat je team sterker wordt in het tonen van eigenaarschap: verantwoordelijkheid durven en kunnen nemen voor je klant. Hoe doe je dat effectief? Waar ligt jouw beïnvloeding en waar niet? Hoe ga je om met een afdeling of collega die tegenwerkt? Hoe kun je nog actiever jouw signaalfunctie oppakken om processen te verbeteren?
In deze module gaan we aan de slag met jouw rol in eigenaarschap. Met meer zelfinzicht en zelfvertrouwen kun je na de training invulling geven aan eigenaarschap. Op een manier die bij jou past.
De training Eigenaarschap levert het volgende op:
- Meer inzicht in het begrip eigenaarschap;
- Bewustwording waarop jij wel of geen invloed hebt;
- De brug slaan naar - en effectief communiceren met de interne organisatie;
- Ruimte in plaats van beperkingen zoeken in de regels;
- Rol in het signaleren van verbetermogelijkheden.