Eigenaarschap in klantcontact

Verantwoordelijkheid nemen voor de klant.

Wil jij graag die extra stap voor de klant zetten?

Je team heeft de basisvaardigheden goed onder de knie. Als volgende stap wil je dat je team sterker wordt in het tonen van eigenaarschap: verantwoordelijkheid durven en kunnen nemen voor je klant. Hoe doe je dat effectief? Waar ligt jouw beïnvloeding en waar niet? Hoe ga je om met een afdeling of collega die tegenwerkt? Hoe kun je nog actiever jouw signaalfunctie oppakken om processen te verbeteren?

 

In deze module gaan we aan de slag met jouw rol in eigenaarschap. Met meer zelfinzicht en zelfvertrouwen kun je na de training invulling geven aan eigenaarschap. Op een manier die bij jou past.


De training Eigenaarschap levert het volgende op:

  • Meer inzicht in het begrip eigenaarschap;
  • Bewustwording waarop jij wel of geen invloed hebt;
  • De brug slaan naar - en effectief communiceren met de interne organisatie;
  • Ruimte in plaats van beperkingen zoeken in de regels;
  • Rol in het signaleren van verbetermogelijkheden.

Hoe is de training opgebouwd?

Sterker worden in het tonen van eigenaarschap?

Wat is eigenaarschap?

Wat is jouw rol in eigenaarschap? Wat wil en kan je hiermee? Wat zijn mijn kwaliteiten en verbeterpunten hierin?

Ruimte en regels

Hoe draag ik creatieve oplossingen aan? Hoe benut ik de ruimte binnen de organisatie?

objectief meeluisteren

Signaleren

Hoe maak je het verschil binnen jouw organisatie door verbetermogelijkheden te signaleren?

Benieuwd?

Praktisch

Studiebelasting

Training: 4 dagdelen

Zelfstudie: ongeveer 4 uur

E-learning

Voor zelfstudie maak je gebruik van onze online leeromgeving Luz. De zelfstudie voor deze training bedraagt ± 2 uur.

Eigen inbreng

Tijdens deze training bespreek je casuïstiek met de andere deelnemers. Om van elkaar te leren.

Leren hoe je die extra stap kan zetten?

Op zoek naar een training op maat voor jouw team?

Incompany

Een training op maat voor jouw organisatie?


Stuur een e-mail en wij nemen binnen één werkdag contact met jou op.

Meer informatie

Ik wil graag iemand spreken over deze training.