Vaardigheidsmodule Dienstverlening

Als enige opleider meer dan 7 jaar ervaring met deze module!

Handvatten voor een nóg beter contact aan de balie!

Om nu en in de toekomst de burger nog beter te kunnen helpen, geven we jou in deze module nog meer inzicht in jouw talent in klantcontact. Je wordt je meer bewust van jouw communicatiestijl en weet daardoor wat jouw ontwikkelpunten zijn. Uiteraard krijg je ook praktische handvatten voor een nog beter contact. Handvatten om dat lastige gesprek aan de balie tóch goed af te ronden of om met meer energie jouw werkdag af te sluiten. Jezelf blijven ontwikkelen dus. Dat past bij het vak van dienstverlening en bij jou als Burgerzaken professional.


De NVVB Vaardigheidsmodule Dienstverlening levert jou het volgende op:

  • Invloed van persoonlijke waarden op dienstverlening;
  • Weten hoe je een waardevol contact realiseert;
  • Leren werken met een (persoonlijke) gespreksleidraad;
  • Hoe laat jij jouw talenten terugkomen in de gesprekken?;
  • Omgaan met emoties van jezelf en van de klant;
  • Ombuigen van boosheid en/of frustraties;
  • Bewustwording van je eigen gedrag en het effect van ander gedrag.
Direct inschrijven

Hoe ziet deze vaardigheidsmodule er dan uit?

Naast de vaardigheden gaan we aan de slag met het leren maken van waardevol contact en jouw invloed hierop.

Bewustwording

Competenties van de ´nieuwe ambtenaar´ en de persoonlijke ´WHY´ komen aan bod.

Vaardigheden

Formuleer je persoonlijke leerplan en leg de basis voor meer waardevolle klantcontacten.

Emoties

Oefeningen voor het versterken van de competenties. Omgaan met emoties en escalatie.

Inhoud en relatie

Je leert communiceren op inhoud en relatieniveau zodat jouw gesprekken soepeler verlopen.

Benieuwd?

Praktisch

Studieduur

Training: 2 dagen

Zelfstudie: 6 uur

Examen: aanvragen bij de NVVB

laptop voor e-learning

E-learning

Tijdens deze training maak je gebruik van onze e-learningomgeving Luz. Zo kan je tijdens de training nóg meer oefenen.

Acteur

Je leert het beste als je het direct in de praktijk brengt. We werken met een acteur om de theorie beter te laten beklijven!

Klaar voor het versterken van jouw dienstverlening?

Schrijf je hier direct in!

Open inschrijving

Op de volgende dagen en tijden:

9 september 2024    09.00 - 17.00

23 september 2024  09.00 - 17.00


Investering: €875,-


Locatie: Kasteel ter Horst (Loenen) of online via MS Teams

Incompany

Een training op maat voor jouw organisatie?


Stuur een e-mail en wij nemen binnen één werkdag contact met jou op.