arrow_drop_up arrow_drop_down
Personeel in klantcontact

Waardevol talent

Op zoek naar mensen met passie voor klantcontact?

SNA Keurmerk
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Stichting Normering Arbeid

Keurmerk
Wij geven onze opdrachtgevers de zekerheid dat zij geen risico lopen op naheffingen en boetes.
NEN 4400-1 Keurmerk
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

NEN 4400-1

Inspectie
Wij voldoen aan alle verplichtingen die voortvloeien uit onze bedrijfsactiviteiten en het ter beschikking stellen van arbeid.
Lid van de ABU
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Algemene Bond Uitzendondernemingen

Lis
Zekerheid van kwaliteit voor onze klanten en uitzendkrachten.

Tijdelijke versterking en verrijking van het team?

Medewerkers KCC

Op zoek naar tijdelijke medewerkers met passie voor klantcontact? Met onze leer- werkplekken leiden wij jaarlijks ruim 100 mensen op tot KCC medewerker.

Teamleiders

Heeft jouw team tijdelijk een pro-actieve, ervaren en mensgerichte teamleider nodig?



Coaches

Om het coachen van medewerkers te versterken kun je overwegen om een coach vanuit Ocaro in te zetten. Passend bij jullie situatie en doelen.


Naar het volgende niveau met jouw contactcenter!

Voor beter, leuker en mooier klantcontact faciliteren we jullie graag met medewerkers vanuit Erkend Talent.


KCC medewerkers opgeleid in de praktijk.

Op zoek naar een (tijdelijke) medewerker voor in het contactcenter? Wij laten je graag kennis maken met onze gediplomeerden van Erkend Talent*. Deze mensen hebben zich tijdens dit leer-werktraject sterk ontwikkeld in het mooie vak van medewerker klantcontact. 


Minimaal één keer in de maand heeft een coach vanuit Ocaro een gesprek met de medewerker. Persoonlijke leerdoelen en/of gespreksvaardigheden staan hierbij centraal. Daarnaast krijgt de medewerker beschikking over de online leeromgeving Luz.

Op ieder moment kan de medewerker met deze trainingen aan de slag.


Daarnaast mag je medewerker, waar nodig, aansluiten bij onze reguliere trainingen over klantcontact. 


* Natuurlijk kunnen jullie ook overwegen om zelf een mbo3 leerwerkplek in klantcontact beschikbaar te stellen middels Erkend Talent.

De voordelen:

Een erkend mbo3-diploma contactcentermedewerker
Persoonlijke begeleiding
Voortdurend online leren met Luz
Opleidingsmogelijkheden

Een mooi compliment

"Jullie mensen maken oprecht contact." Dat krijgen we terug van onze klanten.

En hier zijn we trots op! Dat zit dan ook in ons Ocaro DNA: persoonlijk en waardevol klantcontact.

Laura Pots - P&O medewerker Ocaro

Wij denken graag mee

We denken graag met jullie mee over de mogelijkheden van tijdelijk personeel. Of het nu gaat om KCC medewerkers, teamleiders, coaches of adviseurs dienstverlening.