Header Luz pagina

Luz: de meest complete klantenservice software

Eén tool voor e-learning, kwaliteitsmonitoring en coaching.

Luz: Alles in één?

Als organisatie wil je dat je klantenservice afdeling op de juiste manier wordt opgeleid. Daarnaast wil je de gesprekken graag monitoren om vervolgens medewerkers op de juiste manier te coachen.


Luz is de software waar deze drie elementen naadloos samenkomen. Zo heb jij alle interne én externe activiteiten allemaal op één plek.

Wat kan je met Luz?

E-learning

De inwerkperiode vlot laten verlopen? Vaardigheden opfrissen of versterken? Je kan op elk moment aan de slag!

Kwaliteitsmonitor

De criteria voor de kwaliteitsmonitor bepalen jullie zelf óf je kiest voor de aanwezige gespreksleidraad.

Online coachen

Wat heb je aan kwaliteitsmonitoring zonder een goed coachgesprek? Ook dit kun je verrijken en vastleggen in Luz.

Zelf bouwen

In een handomdraai zelf e-learnings maken? Dat kan met Luz platform! Het bouwen is net zoals het gebruik, zeer eenvoudig.

Klantervaringen

Lucila Hager
Lucila Hager

Coördinator KCC

gemeente Arnhem

'Door Luz merk ik dat de medewerkers in een stijgende lijn betere gesprekken voeren.'
Martin Papilaja
Martin Papilaja

Contact Center Manager

Hans Anders

'Luz maakt resultaten inzichtelijk en biedt realtime ondersteuning bij coaching op kantoor of thuis.'
Cindy Schulze
Cindy Schulze

KCC medewerker

gemeente Arnhem

Luz helpt mij om te blijven ontwikkelen, ondanks dat ik dit werk al tien jaar doe.

Wat maakt Luz de meest complete call center software?

E-learning in Omgaan met Klanten

In Luz staan verschillende e-learning modules die je kunt gebruiken om nieuwe collega's in te werken, of vaste collega's bij te scholen. Alle informatie omtrent omgaan met klanten vind je in onze online leeromgeving. 


Benieuwd welke e-learning modules er nu in Luz staan? Deze kun je altijd zelf uitbreiden, afhankelijk van jouw branche en organisatie!


  • Klantgerichte communicatie
  • Omgaan met emoties
  • Social media
  • Klantgericht e-mailen
  • Contactcenters: vaktermen en regelgeving
  • Engels in klantcontact
  • Het goede gesprek
  • Basisopleiding Burgerzaken: Startersmodule


Per module staan er gemiddeld wel 25 oefeningen in! Geen reden om stil te blijven zitten, dus!

Kwaliteitsmonitoring voor Callcenters

Verzamel alle gegevens voor kwaliteitsmonitoring op één plek. Telefonie, Social Media, Chat en E-mail: het komt allemaal samen in een overzichtelijk platform. 

De criteria voor de kwaliteitsmonitor bepalen jullie zelf óf je kiest voor de aanwezige gespreksleidraad in Luz.

Do's & Dont's van Social media met Gamifications

Leren moet effectief zijn, maar mag ook leuk zijn! Met gamification kan je op een speelse wijze de do's en dont's leren van Social media. Of je leert hoe je een heldere opzet maakt van een e-mail.

Maak je eigen e-learnings

 Kost het inwerken van nieuwe medewerkers jullie veel tijd? Met Luz kun je heel gemakkelijk je eigen e-learning modules maken. Zo werk je het grootste deel online en geautomatiseerd.

En wat dacht je van branche specifieke e-learnings? Met de software kun je heel gemakkelijk professionele e-learnings maken. Heel gemakkelijk kunnen de experts in jouw bedrijf hun kennis vastleggen en doorgeven.

Laptop en koffie

Online Toetsing Klantcontact

Aan het einde van elke module kan de medewerker kennis toetsen. Voor het meten van de vraagkwaliteit gebruiken we de zogenaamde RIT-waarde (wetenschappelijk bron). Hiermee kan je voortdurend de kwaliteit van de vragen analyseren. In Luz vind je natuurlijk ook een handig overzicht van de scores per persoon!

Zij gingen jou al voor!

logo's opdrachtgevers e-learning Ocaro

Overtuigd? Start dan met het leren en coachen in Luz

Meer weten over Luz?

Wil jij weten hoe je gepersonaliseerd kan leren met Luz?

Of zelf een kijkje nemen in Luz? Neem dan contact met ons op voor meer informatie of een online demo.