Vragen over Zorg en Inkomen maken een groot deel uit van alle klantvragen op een gemeentelijk klantcontactcentrum. “Bij ons is dat ongeveer een kwart van alle klantvragen.” Aldus Wilma Burgers, teammanager publiekszaken bij de gemeente Overbetuwe, “Vorig jaar was het nog een kwestie van doorverbinden, nu handelen wij 10% hiervan zelf af. Steeds vaker worden klanten vlot geholpen en worden specialisten ontlast.”
Follow us to receive the latest news!
Follow us to receive the latest news!
<:optin-form-placeholder>
Tip 4 : Verzamel gegevens: welke vragen worden er precies gesteld en om hoeveel vragen gaat het?
Vragen over Zorg en Inkomen maken een groot deel uit van alle klantvragen op een gemeentelijk klantcontactcentrum. “Bij ons is dat ongeveer een kwart van alle klantvragen.” Aldus Wilma Burgers, teammanager publiekszaken bij de gemeente Overbetuwe, “Vorig jaar was het nog een kwestie van doorverbinden, nu handelen wij 10% hiervan zelf af. Steeds vaker worden klanten vlot geholpen en worden specialisten ontlast.”

