Handvatten voor een nóg beter contact aan de balie!
Om nu en in de toekomst de burger nog beter te kunnen helpen, geven we jou in deze module nog meer inzicht in jouw talent in klantcontact. Je wordt je meer bewust van jouw communicatiestijl en weet daardoor wat jouw ontwikkelpunten zijn. Uiteraard krijg je ook praktische handvatten voor een nog beter contact. Handvatten om dat lastige gesprek aan de balie tóch goed af te ronden of om met meer energie jouw werkdag af te sluiten. Jezelf blijven ontwikkelen dus. Dat past bij het vak van dienstverlening en bij jou als Burgerzaken professional.
De NVVB Vaardigheidsmodule Dienstverlening (NVVB V1) levert jou het volgende op:
- Invloed van persoonlijke waarden op dienstverlening;
- Weten hoe je een waardevol contact realiseert;
- Leren werken met een (persoonlijke) gespreksleidraad;
- Hoe laat jij jouw talenten terugkomen in de gesprekken?;
- Omgaan met emoties van jezelf en van de klant;
- Ombuigen van boosheid en/of frustraties;
- Bewustwording van je eigen gedrag en het effect van ander gedrag.
De beroepsmodule NVVB V1, inclusief lunch, e-learnings en met inbegrip van lesmateriaal kost €875.
De meeste werkgevers vergoeden deze training en vaak kun je gebruik maken van je jaarlijkse opleidingsbudget.