Header Luz pagina







Webinar

Hoe borg je de kwaliteit van de baliedienstverlening? Hoe zorg je ervoor dat nieuwe collega’s snel aan de slag kunnen, zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit? Hoe houd je behaalde kennis en vaardigheden, zoals na een NVVB-examen, in de dagelijkse praktijk scherp?

Het borgen van kwaliteit is een essentieel aandachtspunt. Of het nu gaat om processen, wetgeving of klanttevredenheid.

In januari gaven we een webinar over kwaliteitsborging in klantcontact, en vanwege het succes bieden we het nu opnieuw aan! In dit webinar nemen we je mee in een wetenschappelijke blik op kwaliteitsborging. Daarnaast delen de kwaliteitsmedewerkers en coach van de gemeenten Nijmegen en Deventer hun praktische inzichten. Ze leggen uit hoe zij de borging ondersteunen met Luz: het kwaliteitsmonitoring- & coachplatform in klantcontact.


Schrijf je in…

Voor leuker leren en slimmer coachen in klantcontact.

Wanneer?
📅 Datum: donderdag 10 april 2025
🕒 Tijd: 10:00-11:30 uur

Online via MS Teams en geheel kosteloos te volgen!