Webinar
Webinar
Hoe krijg je met coaching op (balie)contact écht resultaat?
Een medewerker is ingewerkt en heeft enkele trainingen gevolgd. Of een medewerker is al een aantal jaren werkzaam aan de balie of telefoon. Maar dan. Hoe borg je de kwaliteit van deze klantcontacten? Hoe geef je invulling aan jouw rol als coach bij de kwaliteitsmonitoring? Wat doe je als coach als je het idee hebt dat je met iemand niet verder komt? Blijf je als coach ‘aan de oppervlakte’ of duik je juist de diepte in? In ons webinar gaan we met deze vragen aan de slag! Interactief, met theorie en natuurlijk praktijkvoorbeelden.
Voor wie?
Dit webinar is speciaal voor leidinggevenden & kwaliteitsmedewerkers van afdelingen met klantcontact, bijvoorbeeld Burgerzaken of een KCC.
Schrijf je in…
Voor leuker leren en slimmer coachen in klantcontact.
Wanneer?
📅 Datum: maandags 19 mei 2025
🕒 Tijd: 10:00-11:30 uur
Online via MS Teams en geheel kosteloos te volgen!