Webinar
Webinar
Webinar: Vergroot het Eigenaarschap in Klantcontact – 19 augustus om 10:00 uur
Wegens succes herhaald: En voor wie er de vorige keer niet bij kon zijn!
Hoe zorg je ervoor dat klantcontactmedewerkers meer initiatief nemen, verantwoordelijkheid voelen en écht het verschil maken voor de klant? Tijdens ons webinar op dinsdag 19 augustus om 10:00 uur duiken we in het thema eigenaarschap in klantcontact – onmisbaar voor duurzame klanttevredenheid en teamontwikkeling.
Ocaro helpt graag organisaties bij het versterken van de autonomie en het zelfvertrouwen van hun teams. In dit interactieve webinar laten we zien hoe je eigenaarschap binnen je team vergroot met praktische handvatten en inspirerende voorbeelden uit de praktijk.
Voor wie? Teamleiders, managers en professionals in klantcontact die willen bouwen aan gemotiveerde, proactieve teams.
Wanneer?
📅 Datum: dinsdag 19 augustus 2025
🕒 Tijd: 10:00-11:30 uur
Online via MS Teams en geheel kosteloos te volgen!
Schrijf je in…
Voor leuker leren en slimmer coachen in klantcontact.