Nieuwe data vaardigheidsmodule dienstverlening: met jouw klant in contact!
23 januari 2018 

Nieuwe data vaardigheidsmodule dienstverlening: met jouw klant in contact!

Dienstverlening is een vak. Een vak dat steeds meer van jou als professional vraagt. Klanten, je werk aan de balie en de maatschappij zijn immers voortdurend in beweging. De PublieksAcademie heeft daarom samen met Ocaro de vaardigheidsmodule Dienstverlening ontwikkeld.

Wat leer je?

Je leert in deze module meer over jezelf: je talenten, communicatiestijl en je drijfveren. Maar ook over je klant en over gedragsstijlen. Daarnaast leer je klantgesprekken te analyseren. Een rijk en divers programma, getraind door ervaren en enthousiaste trainers. We bieden de stof aan via klassikale trainingen, online opdrachten en persoonlijke coaching.

Waar en wanneer?

De module wordt op verschillende locaties in het hele land aangeboden.Data voor de regio Noord
  • Donderdag 4 oktober 2018 – Dagdeel 1: Inleiding (08.30 - 12.30)
  • Donderdag 1 november 2018 – Dagdeel 2 & 3: Waardevolle gesprekken (09.00 - 17.00)
  • Donderdag 29 november 2018 – Dagdeel 4 & 5: Omgaan met emoties (09.00 - 17.00)
Data voor de regio Midden
  • Dinsdag 16 mei 2018 – Dagdeel 1: Inleiding (08.30 - 12.30)
  • Dinsdag 19 juni 2018 – Dagdeel 2 & 3: Waardevolle gesprekken (09.00 - 17.00)
  • Dinsdag 17 juli 2018 – Dagdeel 4 & 5: Omgaan met emoties (09.00 - 17.00)
Data voor de regio Zuid
  • Woensdag 5 september 2018 – Dagdeel 1: Inleiding (08.30 - 12.30)
  • Vrijdag 5 oktober 2018 – Dagdeel 2 & 3: Waardevolle gesprekken (09.00 - 17.00)
  • Woensdag 31 oktober 2018 – Dagdeel 4 & 5: Omgaan met emoties (09.00 - 17.00).

Kosten

De training bestaat uit 5 dagdelen inclusief het examen voor € 1075,- (exclusief btw).

Meer informatie en aanmelden

Wil je meer weten over deze module? Bekijk dan de website van de PublieksAcademie of neem contact op met de Manisha van de NVVB via 079-3617747.
Over de schrijver