man wijst naar scherm diensten

Leer effectief communiceren of coachen door trainingen,
e-learning, coaching of leer-werkplekken.

Ons aanbod

trainingen

Bekijk hier welke training past bij jouw leerbehoefte.

E-learning en coaching software

Werk nieuwe medewerkers in, verbeter vaardigheden en monitor gesprekken.

Leer- werkplekken
in klantcontact

Op zoek naar een leer-werkplek óf er een aanbieden in jouw organisatie?

Coaching en certificering

Medewerkers verder brengen in hun ontwikkeling en resultaat?

Leren coachen?

Wil jij die inspirerende coach worden met specialisatie in klantcontact?

Tijdelijk personeel

Op zoek naar medewerkers of andere specialisten in klantcontact?
foto Carolien de Oliveira Marreiros

Wanneer heb jij voor het laatst jouw eigen contactcenter gebeld?

Te lang geleden? Doe het weer eens en ga na hoe je het ervaart.

Een waardevol klantcontact valt of staat bij zoveel meer dan het goede antwoord alleen. 

Als je jouw ervaring met ons wilt delen: leuk! 

Veel mensen zeggen het: ‘ja, een goed contact is heel belangrijk! Want dan kun je de klant beter begrijpen en dus beter helpen’.

 

Maar hoe vaak ervaren we zelf ook niet dat zo’n contact eigenlijk helemaal niet lekker verloopt. Als we een bank, telecombedrijf of andere organisatie bellen. Het gesprek verloopt wat stroefjes. Of je hebt het gevoel dat jouw gesprekspartner een riedeltje op dreunt. Of wel vriendelijk is, maar je niets kan toezeggen.

 

Tegelijkertijd weten we dat iéder contact er toe doet. Van waarde is voor de klant. En voor het imago van de organisatie. 

 

Je wil er eigenlijk ook wel mee aan de slag. Met jouw team, collega’s of voor jezelf. Werken aan het goede gesprek met de klant. Klantcontacten waarin duidelijk wordt waar jij en jouw organisatie voor staan. Vanuit welke waarden jullie denken en doen. Om zo het klantsucces te vergroten. 

Wil je met ons sparren waar je het beste kunt beginnen?