Lachende vrouw

Ons aanbod

Trainingen voor meer Waardevol Klantcontact

Onze trainingen zijn klassikaal en live via MS Teams te volgen. Jij kiest!

Medewerkers

Vind jouw training

Coaches, seniors en trainers

Vind jouw training

Leidinggevenden

Vind jouw training

Werkzoekenden

Vind jouw training

Trainingen voor medewerkers

customer experience

Customer Experience

Leren hoe je in de basis een goed en waardevol klantgesprek voert? Kies dan voor deze krachtige basistraining via MS Teams.

Klantgerichte communicatie

Zoek je een uitgebreide training basisgespreksvaardigheden op locatie? Oefen voor een goede gespreksstructuur en leer de klantvraag te analyseren.

Omgaan met emoties

Raak je soms onder de indruk van een boze klant? En vind je het moeilijk om nee te zeggen of een gesprek bondig te houden?
Boze man met luidspreker en telefoon

Omgaan met telefonische agressie

Leer de vormen van agressie herkennen en hoe jij de-escalerend jouw gesprek kunt voeren. Volg deze training voor meer praktische handvatten!

Interculturele communicatie

Ben jij je al bewust van de culturele verschillen in de communicatie met jouw klant? Vergroot jouw culturele sensitiviteit met deze training!

De kracht
van empathie

Wil jij je nog beter leren inleven in jouw klant(situatie)? En wil je meer empathisch leren luisteren? In deze korte training geven we jou de praktische handvatten.

e-mail vaardigheden

Klantgericht e-mailen

Wat is een klantgerichte e-mail? Hoe zorg je ervoor dat een klant zich gezien en gehoord voelt?

Lampen peertje met social media

Social media in klantcontact

Vind je het lastig om de juiste tone of voice te hanteren en actief te 'luisteren' via social media?

Engels in klantcontact

Wil jij meer vertrouwen krijgen in het Engels spreken en/of schrijven naar klanten? En oefenen met vakjargon?

KSF Basis

Certificaat

Leren hoe je in de basis een goed klantgesprek voert? En hiermee een branchecertificaat behalen?

Laptop met telefoon en headset

KSF Allround
Certificaat

Leren hoe je meer empathie en eigenaarschap toont? En hiermee een branchecertificaat halen?

Eigenaarschap in klantcontact

Wil je meer eigenaarschap laten zien? En meer voor elkaar krijgen bij jouw interne collega's? 

e-learnings in klantcontact volgen

E-learnings en webinars in klantcontact

Wil je in eigen tempo e-learnings en webinars in klantcontact volgen? En je eigen onderwerpen kiezen?

NIEUW: mbo4-training  Klantcontact Professional

Nieuw: een erkend mbo4-certificaat Klantcontact professional! Meer informatie?

Vaardigheidsmodule dienstverlening (NVVB V1)

Praktische handvatten voor een nóg waardevoller klantcontact aan de balie. Ontwikkel jezelf als professioneel dienstverlener.

Zelfontwikkeling in dienstverlening (NVVB V2)

In deze module leer je jezelf beter kennen: waar ligt jouw talent en hoe zet je dat in in jouw werk als medewerker Burgerzaken bij de gemeente?

Man met gebalde vuisten

Omgaan met agressie
aan de balie

Heb je aan de balie wel eens te maken met agressieve klanten of inwoners? Leer hierop adequaat te reageren met deze training.

Trainingen voor coaches, seniors en trainers

Leergang

Waardevol coachen

Maak in 3 praktische modules de reis van praktisch coach naar inspirerend coach in klantcontact. Of ga jij voor 1 module?

coachen op eigenaarschap

NIEUW:
Coachen op eigenaarschap

Medewerkers die met initiatieven komen, die zich verantwoordelijk voelen voor het werk en de klant?

mbo4-certificaat
Waardevol klantcontact

Nieuw: een erkend mbo4-certificaat Klantcontact professional! Meer informatie?

Waardevol trainen - vrouw kijkt op scherm

Waardevol trainen

(train de trainer)

Krijg handvatten om jouw rol als trainer te versterken. Wanneer zet je werkvormen in en hoe bereik je nog meer resultaat?

Trainingen voor leidinggevenden

Leergang

Waardevol coachen

Maak in 3 praktische modules de reis van praktisch coach naar inspirerend coach in klantcontact. Of kies jij voor 1 module?

Waardevol trainen - vrouw kijkt op scherm

Waardevol trainen

(train de trainer)

Krijg handvatten om jouw rol als trainer te versterken. Wanneer zet je werkvormen in en hoe bereik je nog meer resultaat?
coachen op eigenaarschap

Nieuw:

Coachen op eigenaarschap

Medewerkers die met initiatieven komen, die zich verantwoordelijk voelen voor het werk en de klant?

Trainingen voor werkzoekenden

customer experience

Customer Experience

Leren hoe je in de basis een goed en waardevol klantgesprek voert? Kies dan voor deze krachtige basistraining via MS Teams.

Klantgerichte communicatie

Zoek je een uitgebreide training basisgespreksvaardigheden op locatie? Oefen voor een goede gespreksstructuur en leer de klantvraag te analyseren.

Omgaan met emoties

Raak je soms onder de indruk van een boze klant? En vind je het moeilijk om nee te zeggen of een gesprek bondig te houden?

mbo4-certificaat

Waardevol klantcontact

Nieuw: een erkend mbo4-certificaat Klantcontact professional! Meer informatie?
Lampen peertje met social media

Social media
in klantcontact

Vind je het lastig om de juiste tone of voice te hanteren en actief te 'luisteren' via social media?

Wil je met ons sparren waar je het beste kunt beginnen?