Onze trainingen zijn klassikaal en live via MS Teams te volgen. Jij kiest!
Customer Experience
Zoek je een uitgebreide training basisgespreksvaardigheden op locatie? Oefen voor een goede gespreksstructuur en leer de klantvraag te analyseren.
Omgaan met telefonische agressie
Leer de vormen van agressie herkennen en hoe jij de-escalerend jouw gesprek kunt voeren. Volg deze training voor meer praktische handvatten!
Wil jij je nog beter leren inleven in jouw klant(situatie)? En wil je meer empathisch leren luisteren? In deze korte training geven we jou de praktische handvatten.
Klantgericht e-mailen
Wat is een klantgerichte e-mail? Hoe zorg je ervoor dat een klant zich gezien en gehoord voelt?
Vind je het lastig om de juiste tone of voice te hanteren en actief te 'luisteren' via social media?
KSF Basis
Certificaat
Leren hoe je in de basis een goed klantgesprek voert? En hiermee een branchecertificaat behalen?
Leren hoe je meer empathie en eigenaarschap toont? En hiermee een branchecertificaat halen?
Wil je meer eigenaarschap laten zien? En meer voor elkaar krijgen bij jouw interne collega's?
Wil je in eigen tempo e-learnings en webinars in klantcontact volgen? En je eigen onderwerpen kiezen?
Nieuw: een erkend mbo4-certificaat Klantcontact professional! Meer informatie?
Vaardigheidsmodule dienstverlening (NVVB V1)
Praktische handvatten voor een nóg waardevoller klantcontact aan de balie. Ontwikkel jezelf als professioneel dienstverlener.
In deze module leer je jezelf beter kennen: waar ligt jouw talent en hoe zet je dat in in jouw werk als medewerker Burgerzaken bij de gemeente?
Heb je aan de balie wel eens te maken met agressieve klanten of inwoners? Leer hierop adequaat te reageren met deze training.
Leergang
Waardevol coachen
Maak in 3 praktische modules de reis van praktisch coach naar inspirerend coach in klantcontact. Of ga jij voor 1 module?
Medewerkers die met initiatieven komen, die zich verantwoordelijk voelen voor het werk en de klant?
Nieuw: een erkend mbo4-certificaat Klantcontact professional! Meer informatie?
Waardevol trainen
(train de trainer)
Krijg handvatten om jouw rol als trainer te versterken. Wanneer zet je werkvormen in en hoe bereik je nog meer resultaat?
Leergang
Waardevol coachen
Maak in 3 praktische modules de reis van praktisch coach naar inspirerend coach in klantcontact. Of kies jij voor 1 module?
Waardevol trainen
(train de trainer)
Krijg handvatten om jouw rol als trainer te versterken. Wanneer zet je werkvormen in en hoe bereik je nog meer resultaat?
Coachen op eigenaarschap
Customer Experience
Zoek je een uitgebreide training basisgespreksvaardigheden op locatie? Oefen voor een goede gespreksstructuur en leer de klantvraag te analyseren.
Waardevol klantcontact
Vind je het lastig om de juiste tone of voice te hanteren en actief te 'luisteren' via social media?